Průzkum značek
Naši specialisté na průzkum trhu vytvořili vlastní propracovanou metodiku, kterou používáme k odhalování potenciálu značky a jejímu rozvoji. Analyzujeme silné a slabé stránky značky a navrhujeme konstruktivní řešení, jak eliminovat ty slabé stránky a předejít tak případným ztrátám. značek. Umíme odhalit potenciál značky a pomáháme vám jej plně využít.
Realizace průzkumu probíhá následovně:
- Kde je naše značka? - analýza současného stavu (komplexní analýza značky, jaké přináší sdělení, pozice atd.)
- Kam ji chceme dostat? - workshop s managementem zadavatele (další rozvoj značky)
- Co chce náš zákazník? - focus group (pod vedením psychologa jsou realizovány moderované skupinové rozhovory s představiteli cílových skupin, kamerový záznam)
- "Hodina" pravdy - workshop s managementem zadavatele (představení výsledků focus a závěry o vnímání značky spotřebiteli, návrh směrů možného rozvoje)
- Ověření závěrů - reprezentativní šetření (cca 25 otázek) na 1000 respondentech (detailní zkoumání vnímání značky u jednotlivých segmentů trhu, získáme důležité informace pro volbu nejvhodnějšího směru rozvoje značky)
- Co s tím uděláme? - prezentace výsledků, vypracování doporučení novou strategii značky.
- Jsme s vámi! - spolupracujeme s vámi i nadále na zavedení zjištěných výsledků do firemní praxe a na podpoře značky (můžeme realizovat pravidené workshopy sledující zpětnou vazbu zákazníků, průzkumy sledující reakce konkurence,
U nás nezískáte "pouze" průzkum trhu s jasnými závěry a doporučeními, ale i konzultační marketingové služby, díky kterým výrazně zvýšíte využitelnost výzkumu a využití potenciálu značky.