Outsourcing marketingu

Co si mám představit pod pojmem outsourcing marketingu?

Outsourcing marketing znamená, že se o jeden z Vašich projektů (viz Vedení marketingových projektů) nebo o všechny marketingové aktivity Vaší společnosti (viz Externí marketingové oddělení) postará externí dodavatel. Vy nám pouze stanovíte Vaše cíle a nezbytné informace a my se o projekt nebo o celý marketing postaráme. Navrhneme strategii, rozpočet a vyřešíme jednotlivé úkoly.

Je to běžná praxe především pro menší či střední firmy, které hledají úsporu, zefektivnění a zkoordinování marketingových aktivit nebo teprve s marketingem začínají. Jednotlivé projekty zadávají externím dodavatelům i velké firmy, pro něž jsou to nižší náklady než na nového marketingového pracovníka.

Co pro Vás bude outsourcing marketingu znamenat?

Využitím outsourcing marketingu získáte do týmu odborníka, kterého si najmete speciálně na práci, kterou potřebujete řešit a který by se Vám jako stálý zaměstnanec nevyplatil. Nejen že ušetříte část finančních prostředků, ale také získáte odbornou pomoc v této oblasti!

Výhody outsourcingu:

  • získáte nezávislý pohled odborníka
  • uspoříte čas a náklady
  • obdržíte podněty pro strategické změny
  • naši profesionálové mají zkušenosti s realizací obdobných projektů

Outsourcing marketingu zahrnuje tyto oblasti, které za Vás můžeme vykonávat:

  • analýza počátečního stavu marketingu Vaší společnosti
  • návrh nového konceptu a marketingové strategie
  • sestavení rozpočtu a zodpovědnost za jeho čerpání
  • přípravu podkladů pro marketingové akce
  • marketingová doporučení pro strategické řízení firmy
  • realizace jednotlivých marketingových aktivit (blíže v Vedení marketingových projektů)
  • zhodnocení účinnosti marketingové kampaně

Pro vytvoření nové či zhodnocení stávající marketingové kampaně nás neváhejte kontaktovat.


Kontakt

Business progress, s.r.o.

Botanická 24
Brno
60200


+420 774 554 288


Kontaktujte nás